Zakaj je magnezij tako pomemben za otroke?

Zakaj je magnezij tako pomemben za otroke?

Magnezij je pomemben za metabolizem, saj omogoča celicam, da uporabijo energijo iz ogljikovih hidratov, ki jo otroci jedo, prav tako je pomemben za druge funkcije, da opravijo svoje delo.

Pravilno delovanje mišic

Magnezij in kalcij delujeta skupaj, da zagotovita pravilno delovanje mišic. kalcij spodbuja krčenje mišic, magnezij pomaga pri sproščanju mišic.

Vitamin D

Magnezij pomaga pri aktiviranju vitamina D in kalcija, tako da pomaga ohranjati zdrave in močne kosti vaših otrok in dobro vpliva na rast in razvoj otrok.

Magnezij za podpiranje imunskega sistema

Magnezij je pomemben za ohranjanje pravilnega utripa srca, za preprečevanje zobne gnilobe in podpiranje imunskega sistema, ko je telo pod stresom. Magnezij je pomemben za sproščanje, in igra pomembno vlogo pri dobrem spancu.

V kateri hrani se nahaja magnezij?

Magnezij se nahaja v zelenolistni zelenjavi
  Magnezij se nahaja v zelenolistni zelenjavi (Vir: EV)


Za vnos magnezija v telo s hrano pripravite otrokom temno listnato zelenjavo (špinača, brokoli), saj barvilo klorofil vsebuje velike količine magnezija.

Za vnos magnezija zauživajte veliko sveže zelenjave

Za vnos magnezija zauživajte veliko sveže zelenjave (Vir: EV)

Magnezij je tudi v stročnicah (fižol, leča...). Specite otrokom polnozrnate palačinke, ponudite polnozrnati kruh, polnozrnate kosmiče, rjavi riž, rdečo peso...

Velik vir magnezija so stročnice

Velik vir magnezija so stročnice (Vir: EV)


Magnezij se nahaja v bananah, jabolkih, korenju, oreščkih (pražena bučna semena, indijski oreščki, mandlji, chia semena...). Tudi nekatere ribe imajo veliko količino magnezija. Prehrana otrok naj bo čim bolj raznolika.

Otroci naj jedo veliko svežega sadja in zelenjave

Otroci naj jedo veliko svežega sadja in zelenjave (Vir: pix)

Pomanjkanje vitaminov in mineralov vpliva na razpoloženje

Čeprav lahko magnezij s hrano zelo hitro vnesemo, se pri otrocih kljub temu lahko pojavi pomanjkanje le-tega. Na to predvsem vpliva uživanje predelane hrane. Živila namreč med predelavo izgubijo velik del magnezija.

Pomanjkanje magnezija se lahko izraža z razdražljivostjo, krči ali slabšo koncentracijo. V prvi fazi se pojavi šibkost, pomanjkanje apetita, slabost, bruhanje. Pomanjkanje magnezija običajno spremlja kakšno mravljinčenje, otrplost ali krči v mišicah.

Če opazite, da postajajo otroci pretirano zaskrbljeni, je tudi to lahko pokazatelj pomanjkanja magnezija. Tudi razne vedenjske motnje kot je hiperaktivnost pripisujejo pomanjkanju vitaminov in mineralov.

Magnezij za otroke kot prehransko dopolnilo

NeoLife magnezij kompleks je prvo prehransko dopolnilo, ki vsebuje biorazpoložljiv magnezij iz treh različnih virov, dopolnjen s fitohranili iz polnovredne hrane. Tako pridobljen magnezij se hitro absorbira, izkoristi in hitro učinkuje.

Magnesium Complex je 100 % vegiterijanska/veganska formula, ne vsebuje umetnih barvil, arom, sladil ali konzervansov.

Vitamini in minerali za hiter življenjski slog

Magnezij je pomemben mineral za delovanje naših celic. Z odvzemom krvi se zelo težko ugotovi pomanjkanje magnezija, saj se nahaja znotraj naših celic. Magnezij ima veliko nalog. Je ključen pri več kot 700 biokemičnih reakcijah v naših celicah: proizvodnja beljakovin, hormonov, energije.

Če bi vzeli vse presnovne funkcije, ki se dogajajo v telesu, bi ugotovili, da je magnezij prisoten v več kot 80 % presnovnih funkcij.

Magnezij je pomemben vir energije

Magnezij omogoča, da se energija iz živil pretvori v energijo, ki jo naše telo lahko uporabi. Magnezij sodeluje pri sestavi molekule adenozin trifosfat (ATP). ATP je ključen za sintezo beljakovin, hormonov, za izdelavo DNA/RNA, za nastanek novih celic, za krčenje mišic (srčna mišica...). Pomanjkanje magnezija v telesu se torej odraža kot pomanjkanje energije.

Koristi magnezija

Magnezij ima zares pomembno vlogo za delovanje različnih sistemov in organov:

  • Delovanje živčnega sistema

Ker je magnezij zelo pomemben za naš živčni sistem, se to odraža prek našega obnašanja, počutja, vpliva na naše razumske sposobnosti.

Tudi oreščki so odličen vir magnezija

Tudi oreščki so odličen vir magnezija (Vir: EV)

  • Pomemben je za raztezanje mišic

Zaradi pravilnega delovanja mišic in sinteze beljakovin je magnezij zelo pomemben pri športnih aktivnostih.

  • Srčno žilni sistem

Magnezij je pomemben za uravnavanje srčnega utripa in za uravnavanje krvnega tlaka.

  • Magnezij za zdravje kosti in zob

Magnezij je skupaj s kalcijem vpliva razvoj močnih in zdravih kosti. Magnezij podpira vse vidike rasti in razvoja otrok. Magnezij je pomemben pri sintezi vitamina D, pri njegovi presnovi in prenosu. Pomemben je pri absorpciji kalcija in pri nalaganju kalcija v kosteh.

  • Presnova in imunski sistem

Magnezij sodeluje v celi vrsti presnovnih funkcij, zato je pomembno, da skrbimo za zadosten vnos kalcija v telo.

Vnos magnezija

Odrasla oseba potrebuje dnevni vnos kalcija cca. 240 - 300 mg. Otroci med 4 in 8 let potrebujejo cca. 130 mg kalcija na dan, med 1 in 3 letom 80 mg kalcija, dojenčki cca. 30 mg kalcija.

Po statistikah približno 50 % odraslih ne dobi dovolj magnezija v telo zgolj s prehrano. In če pomislimo, da odraščajoče telo potrebuje za svoje delovanje še toliko več vitaminov in mineralov, lahko iz tega sklepamo, da tudi mladostniki oz. otroci zgolj s prehrano ne zaužijejo dovolj magnezija.

Magnezij se nahaja predvsem v temno zeleni zelenjavi, saj barvilo klorofil vsebuje velike količine magnezija
Magnezij se nahaja predvsem v temno zeleni zelenjavi, saj barvilo klorofil vsebuje velike količine magnezija (Vir: EV)


Drug problem, ki se pojavlja je, da v telo vnesemo dovolj magnezija, a ga telo ne more posrkati zaradi nizke biorazpoložljivosti. Velik del magnezija iz zaužite hrane se tako ne absorbira v telo. To je lahko iz več razlogov: vnos hrane, ki vsebuje veliko soli, jemanje zdravil...

Pogosto nam primanjkuje magnezija kljub zaužitju dovolj primerne hrane, saj ta ne vsebuje dovolj magnezija. Na primer: osiromašena prst, v kateri raste rastlina, hitra umetna vzgoja rastlin, ki ne uspejo posrkati dovolj magnezija.

Prehranska dopolnila za otroke

Magnesium Complex je zasnovan tako, da pomaga telesu doseči optimalno raven magnezija v telesu. Medtem, ko je večina prehranskih dopolnil za nadomeščanje magnezija sestavljen iz enega osnovnega vira, je bistvena prednost Magnesium Complex ravno v zgradbi iz treh snovi.

• Dvojni kelirani magnezija - magnezijev bisglicinat za boljšo biološko razpoložljivost. To pomeni, da telo zelo hitro posrka magnezij.

• Organsko vezani magnezijev citat je zelo vodotopna oblika.

• Magnezij iz prsti - gre za zelo koncentrirano obliko magnezija, ki se nahaja v rdeči pesi, brokoliju, ohrovtu, redkvi.

Magnesium Complex je zasnovan tako, da pomaga telesu doseči optimalno raven magnezija v telesu

Magnesium Complex je zasnovan tako, da pomaga telesu doseči optimalno raven magnezija v telesu

Vitamini in minerali za otroke za dobro počutje

Uravnoteženi minerali v telesu bodo pozitivno vplivali na otroke:

• pomagali jim bodo pri delovanju imunskega sistema,

• spodbujajo rast in razvoj,

• pomagajo pri sintezi beljakovin, ki so pomembne za izgradnjo zdravih in močnih mišic,

• izboljšujejo koncentracijo,

• sodelujejo pri ohranjanju zdravega srčno žilnega sistema,

• pomagajo usklajevati dobro presnovo,

• vplivajo na dober spanec,

• ohranjajo dober živčni sistem

• pomagajo dobro prenašati stres...

Pogovarjajte se z otrokom vsak dan o počutju. Odraščanje je zelo stresno. Kot prvo se otroci vsak dan spreminjajo, rastejo, rastejo jim novi zobi, čisti se jim koža... Kot drugo se v šoli učijo vedno novih stvari. Odraščanje je polno sprememb. Morda je njihova razdražljivost včasih posledica kakšnega vitamina.

Naravni vitamin za otroke, ki nudijo celostno podporo potrebnih vitaminov in mineralov so vedno dobrodošli.


Write a comment

Note: HTML is not translated!