Zadenite v polno z omega-3

Zadenite v polno z omega-3

OD ADOLESCENCE DO OBDOBJA ODRASLOSTI:

Najstnikom se običajne domače naloge, novi trendi ali športne aktivnosti zdijo v njihovem življenju nekaj velikega - ustrezen način prehranjevanja pa je zadnje o čemer razmišljajo...

Kljub neverjetnim koristim jemanja dolgoverižnih omega-3 maščobnih kislin, jih otroci in mladostniki v večini delov sveta ne uživajo dovolj.1

Raziskava, ki so jo izvedli na mlajših Avstralcih, je pokazala, da se je uživanje dolgoverižnih omega-3 maščobnih kislin povečalo v adolescenci, vendar je vedno ostalo pod minimalnim pragom - manj kot 0,3 grama na dan v primerjavi z minimalno priporočeno porabo najmanj 0,5 g (500 mg) na dan.1

Prehranjevalni vzorci iz mladosti se prenašajo v odraslo obdobje življenja. Kar oseba poje, lahko negativno vpliva na njeno zdravje v kasnejšem obdobju. To kaže, kako pomembno je naučiti mlade, da upoštevajo, kako velik pomen imajo hranila za njihovo zdravje. Raziskava, ki je bila izvedena na več kot 1.000 študentih prvih letnikov, je preučila raven znanja o omega-3 maščobnih kislinah med mladimi.2
Čeprav je približno 90% vprašanih poznalo koristi uživanja rib, je le tretjina med njimi jedla ribe in še to le enkrat na mesec!2
Med temi je samo 36% poznalo priporočeno količino omega-3 maščobnih kislin.2
To nas ne preseneča – celo nekateri odrasli se tega ne zavedajo...
Reference
1. Gopinath B, Moshtaghian H, Flood VM, et al. Pattern of omega-3 polyunsaturated fatty acid intake and fish consumption and retinal vascular caliber in children and adolescents: A cohort study. PLoS ONE. 2017;12(2):1-15. doi:10.1371/journal.pone.0172109
2. Harel Z, Riggs S, Vaz R, White L, Menzies G. Omega-3 polyunsaturated fatty acids in adolescents: knowledge and consumption. J Adolesc Health. 2001;28(1):10-15. doi:10.1016/S1054-139X(00)00179-8


Write a comment

Note: HTML is not translated!