Za zdravje srca

Za zdravje srca

Srce je mišica našega telesa, ki opravlja najbolj garaško delo. Vsak dan naredi veš kot 100.000 utripov in prečrpa več kot 10.000 litrov krvi. 1

Brez pravilno delujočega srca, bi bili prikrajšani za kisik in hranilne snovi, kar nujno potrebujemo za optimalno delovanje svojega organizma. Ohranjati zdravje srca in ožilja je torej ključnega pomena, saj to vpliva na naš celotni organizem. Ne glede na napredek v medicini in vedno nove tehnologije, ki jo podpirajo, so bolezni srca in ožilja še vedno glavni vzrok smrti v svetu. 2

Dogaja se, da prizadenejo ljudi v vedno zgodnejših letih življenja, ne ozirajo se na spol ter predstavljajo resen problem.

Zdravljenje pogosto pomeni naporno hospitalizacijo ter vedno večje količine predpisanih zdravil.

Dobra novica je, da je normalno delovanje srčno-žilnega sistema povezano s prehrano in življenjskim slogom.

Različne študije vedno znova poudarjajo pomen telesne vadbe in ustreznega režima prehranjevanja, ki vzporedno prispevajo k dobri formi srca. V tem članku vam predstavljamo nekatere izmed zadnjih revolucionarnih raziskav, povezanih z zdravjem srca ter nasvete, ki si jih, zaradi najpomembnejše mišice vašega telesa, vzemite k srcu.


Telesna vadba ter zdravje srca in ožilja

Ena od najboljših stvari, ki jih lahko naredite za svoje srce, je gibanje! Naš sedeči način življenja nas izpostavlja tveganju za razvoj bolezni srca in ožilja. Srce namreč ne dela s svojim polnim potencialom in se s časom poleni. 3

Telesna aktivnost je ena od osnovnih stvari za izboljšanje splošnega zdravstvenega stanja srca.

Prinaša vam številne prednosti, saj lahko na ta način vplivate na številne funkcije in stanja vašega organizma:

•          raven holesterola in trigliceridov

•          vnetna stanja v arterijah

•          telesna teža

•          prožnost krvnih žil

•          krvni pritisk


Za splošno zdravje se priporoča:

- Otrokom in adolescentom najmanj 3 x tedensko 1-urno vadbo, ki vključuje vaje za mišično moč in ojačanje kosti

- Odraslim priporoča 150 minut zmerne vadbe tedensko, 75 minut intenzivne telesne vadbe ali kombinacijo obeh. 4

Za vse, ki niso aktivni, je priporočljivo začeti s hojo, ki jo postopno nadgradijo z večjimi razdaljami v daljšem časovnem obdobju.

Koencim Q10: NAPOLNITE SVOJE CELICE

Koencim Q10 (CoQ10, znan tudi kot ubikinon) je pomembna snov, ki se tvori v telesu. Zaužijemo ga lahko s prehrano.

Bogat vir so meso, ter ribe, vendar količine iz prehrane ne zadoščajo potrebam našega organizma.

CoQ10 se nahaja v vseh celicah organizma in je najbolj koncentriran v organih z visokimi energetskimi potrebami:

srce, jetra in ledvice.

Ker ga naše telo sintetizira samo, se v mladosti redko zgodi, da bi prišlo do pomanjkanja.

S staranjem in ob jemanju nekaterih zdravil pa se naravna koncentracija Koencima Q10 v telesu zmanjšuje. Ko govorimo o zdravilih, mislimo predvsem na statine, ki se pogosto predpisujejo za nižanje ravni holesterola in trigliceridov v krvi. Dokazano je bilo, da obenem, ko v telesu nižajo raven holesterola, zavirajo naravno tvorbo in s tem potrebne količine Koencima Q10.

Iz navedenega je očitno, da lahko vrzeli premostimo z naravnim dopolnjevanjem k prehrani.

   Naroči: Naravni in biorazpoložljiv CoQ10TUKAJ


REFERENCE

1. Arkansas Heart Hospital. Amazing Heart Facts. Available from: http://www.arheart.com/cardiovascularhealth/amazing-heart-facts/. Accessed Sept 21, 2016.
2. World Health Organization. Global status report on noncommunicable diseases 2014. 2014;9.
3. World Health Organization. The World Health Report 2002 – Reducing Risks, Promoting Healthy Life. 2002.
4. US Department of Health and Human Services. 2008 Physical Activity Guidelines for Americans. 2008; 15-19.



Write a comment

Note: HTML is not translated!