Z omega 3 preženite slabo voljo in uživajte vsak (tudi zimski) dan

Z omega 3 preženite slabo voljo in uživajte vsak (tudi zimski) dan

Omega 3 maščobne kisline so esencialne za naše telo. Z rednim vnosom Omega 3 boste imeli več energije, izboljšajo se lahko vaše komunikacijske sposobnosti, telesu pa priskrbite esencialne maščobe.

Vas skrbijo dolgi zimski dnevi?

Da boste zadovoljni v svojem telesu in vzdrževali dobre medosebne odnose, je treba skrbeti za svoje zdravje. In seveda za močno srce. Čeprav vemo, da so omega 3 maščobne kisline zelo pomembne za naše srce, pa se morda premalo zavedamo, da so pomembne tudi za naše dobro počutje.

Pomanjkanje energije, utrujenost, nespečnost? Kdaj ste nazadnje jedli ribe? (Vir: EV)

Poiščite energijo v vas

Med najpogostejšimi motnjami na svetu so depresija, anksioznost, živčnost,  zaskrbljenost… Preden povsem obupate nad sabo, razmislite… Morda pa je treba samo popestriti vaš jedilnik ali vnesti nekaj več omega 3 maščob v vaše telo. Tako boste dobili več energije, več volje. Vse to pa vodi k bolj pozitivnim mislim. 

Omega 3 maščobne kisline pomembno vplivajo na naše razpoloženje

Omega 3 maščobne kisline pomembno vplivajo na naše razpoloženje (Vir: EV)

Omega 3 maščobna kislina je glavna komponenta mrežnice v očesu, pomembna je za zdrav razvoj ploda med nosečnostjo in za dobro delovanje srca. Z zadostnim vnosom omega 3 maščobnih kislin boste izboljšali svoje počutje in telesu priskrbeli esencialne maščobe. 

Priporočen vnos Omega 3

Evropska agencija za zdravje (EFSA) potrjuje, da imajo Omega 3 kisline pomembno vlogo pri delovanju srca. Priporočen dnevni odmerek je med 250 mg in 500 mg EPK in DHK (gre za dve izmed najbolj pomembnih omega 3 kislin). Zadostna količina teh omega 3 maščobnih kislin pomembno vpliva na srce, možgane in pripomore k ohranjanju vida. 

So na vašem jedilniku ribe vsaj 2-krat na teden

So na vašem jedilniku ribe vsaj 2-krat na teden? (Vir: EV)

Hrana, bogata z omega 3

Koliko in kakšne hrane pravzaprav moramo pojesti, da naše telo zadostimo z ustreznimi maščobnimi kislinami? Izvor teh pomembnih maščobnih kislin je tako v hrani rastlinskega, kot tudi živalskega izvora. Losos, skuša, slanik so najpomembnejši viri maščobnih kislin. Z rednim uživanjem rib, ki so bogate z omega 3 poskrbimo za zadosten vnos teh maščobnih kislin. Priporočljivo je, da so ribe na jedilniku vsaj enkrat ali dvakrat na teden. 
Rastlinska hrana, ki vsebuje veliko omega 3 maščobnih kislin:
- Laneno olje, 
- Chia semena, 
- Lanena semena, 
- Orehi, 
- Olje iz alg,
- Sojino olje.

Veliko omega 3 maščobnih kislin je v lanenem semenu in olju

Veliko omega 3 maščobnih kislin je v lanenem semenu in olju (Vir: EV)

Kako opazimo, da nam primanjkuje omega 3 maščob

Med drugim lahko opazimo nekaj fizičnih pokazateljev na našem telesu: razcepljeni nohti, suhi in lomljivi lasje, opazimo lahko tudi pridobitev kakšnega kilograma, kljub ne kaj preveč spremenjenim prehranjevalnim navadam. Postanemo pa tudi bolj utrujeni in brez volje. 
Zakaj so te maščobne kisline tako pomembno za naše telo?
Predvsem zato, ker jih naše telo ne more proizvesti samo. Te maščobne kisline je treba v telo vnesti s hrano. Celice v našem telesu potrebujejo za svoje delovanje te maščobe. Prav tako dajejo energijo našemu telesu in podpirajo številne sisteme v telesu (srčno žilni sistem, endokrini sistem).

Kisline Omega 3 se lahko se nahajajo v rastlinski in živalski hrani, nadomestite jih lahko tudi s prehranskimi dopolnili

Kisline Omega 3 se lahko se nahajajo v rastlinski in živalski hrani, nadomestite jih lahko tudi s prehranskimi dopolnili (Vir: EV)

Med glavne vrste omega 3 maščob sodijo:
- EPA – eikozapentaenojska kislina
- DHA – dekozaheksaenosjka kislina
- ALA – alfa-linolenska kislina 

ALA je rastlinskega izvora in se ob vnosu v telo spremeni v EPA in DHA. Prehrana, ki zagotavlja dovolj EPA in DHA je torej zelo pomembna za naše telo. 
DHA se največ nahaja v možganskih sivih celicah in očesni mrežnici. Prav tako je ključna komponenta tekočih delov živcev.

V boj proti vnetju

Ja, omega 3 maščobne kisline lahko zmanjšajo proizvodnjo molekul in snovi, ki so povezane z vnetji. Zmanjšajte torej možnosti za razvoj kroničnega vnetja. Pomagajo lahko tudi pri blaženju menstrualnih krčev, izboljšujejo spanec, dobro vplivajo na kožo.

Pridobivanje iz polnovrednih živil

​Če le lahko, poskrbite za vnos omega 3 iz polnovrednih živil (npr. vključite ribe z veliko omega 3 na vaš jedilnik dvakrat na teden). Če vam to ne uspe, ali ribe niso vaša priljubljena hrana, poskrbite za vnos zadostne količine omega 3 s prehranskimi dodatki.

Omega 3 NeoLIfe – Lososovo olje

Gre za prehransko dopolnilo, ki se hitro absorbira v celične membrane. Čisto in močno Salmon Oil Plus prehransko dopolnilo zagotavlja popolno vsebnost vseh osmih maščobnih kislin omega-3, kar zagotavlja popolno dopolnitev omega-3 v vsakem odmerku. 

Omega 3 NeoLife – lososovo olje iz najboljših delov lososa

Omega 3 NeoLife – lososovo olje iz najboljših delov lososa

Za izdelavo dopolnil se uporabljajo izključno lososi, ki so primerni za človeško prehrano. Glava, rep in drobovina niso del procesa obdelave, saj vsebujejo največ toksičnih snovi zaradi onesnaženosti morja. S posebnimi metodami odstranijo še preostale strupe, da se pridobi kvalitetno olje.

Prehranska dopolnila so testirana

NeoLife vlaga v razvoj, saj se zaveda, da lahko nudi najboljše le, če z nenehno modernizacijo. Tudi to prehransko dopolnilo je preizkušeno. Omega 3 lososovo olje NeoLife je testirano na  več 200 potencialnih škodljivih snovi (na primer tudi živo srebro, svinec…), dovoljena meja zaznave je nič.

Priporočljivo jemanje prehranskega dopolnila

Ena do tri kapsule bodo zadostile potrebam telesa po maščobnih kislinah omega 3. Pokličite nas za več informacij: 041 773 430.

Write a comment

Note: HTML is not translated!