Probiotiki proti napihnjenosti in za dvig odpornosti

Probiotiki proti napihnjenosti in za dvig odpornosti

Probiotiki za več odpornosti. Probiotik ACIDOPHILUS Plus je narejen iz polnovrednih živil in vsebuje žive, koristne bakterije iz mlečnih izdelkov, ki ohranjajo zdravo ravnovesje mikroorganizmov v prebavilih.

Probiotiki proti napihnjenosti in za dvig odpornosti
Probiotiki proti napihnjenosti in za dvig odpornosti


Driska, utrujenost, napihnjenost?

Ali tudi vi čutite pomanjkanje energije? Imate težave s prebavo? Se počutite napihnjeni ali imate pogosto drisko?

Imate manj energije, se počutite slabo ali imate prebavne težave (Pixabay)
Imate manj energije, se počutite slabo ali imate prebavne težave (Pixabay)

Vse premalo se zavedamo, kako pomembna je prehrana s katero vnesemo raznolike in pomembne hranljive snovi v naše telo. Ravnovesje v našem črevesju je izjemno pomembno za dober imunski sistem, za dobro odpornost in energijo. Uravnotežena prehrana, gibanje in jemanje probiotikov skrbijo za dobro počutje.

Poskrbite za ravnovesje v vašem telesu

V našem črevesju je namreč več milijonov različnih bakterij. Zelo pomembno je, da našemu telesu pomagamo priskrbeti primerno razmerje med dobrimi in slabimi bakterijami. Z uživanjem probiotikov in prebiotikov poskrbimo za ravnovesje v našem telesu.

Probiotiki lajšajo krče in napihnjenost

Uživanje probiotikov je priporočljivo za namen zdravljenja in za preventivo. Pomembni so, saj našim prebavilom pomagajo pri presnavljanju hrane. Probiotiki so koristne mlečnokislinske bakterije. Za pravilno delovanje naše prebave je pomembno zadostna količina teh koristnih bakterij. V primeru zmanjšanja le-teh se lahko pojavijo prebavne težave, kot so napihnjenost, napenjanje, krči, driska.

Težave z napihnjenostjo?  (Pixabay)

Težave z napihnjenostjo?  (Pixabay)

Z omenjenimi neprijetnostmi se lahko srečamo v primeru virusne ali bakterijske okužbe, ob jemanju antibiotikov, ki poleg škodljivih uničijo tudi dobre bakterije, na potovanjih, po zaužitju določene hrane… Probiotiki pomagajo vzdrževati ravnovesje v prebavnem traktu, zato se priporoča redno jemanje le-teh.

S pomočjo probiotikov lahko izboljšamo imunsko odpornost

V naših črevesjih se nahaja kar 10-krat več bakterij, kot je celic našega telesa. Črevesna mikroflora je namreč kompleksen ekosistem, ki vključuje številne vrste različnih bakterij. Le-te igrajo pomembno vlogo pri krepitvi imunskega sistema v boju proti infekcijam in boleznim.   

Zadosten vnos probiotikov okrepi odpornost. S tem preprečuje tudi utrujenost, slabo počutje, ki lahko vodi v anksioznost. Probiotike zaužijemo s hrano: jabolka, banane, fižol, česen, čebula. Za zadostno količino probiotikov ali za povečanje odpornosti je pomembno, da v telo vnesemo dovolj dobrih bakterij. Pri tem nam lahko pomagajo prehranska dopolnila.  

Boljša prebava laktoze

Laktozna intoleranca pomeni, da je v našem telesu zmanjšana količina encima laktoze, ki razgrajuje mlečni sladkor (laktozo). Če telo laktoze ne razgradi, se le-ta prenaša v debelo črevo, kjer jo razgradijo črevesne bakterije. Pri tem se tvorijo kratkoverižne maščobne kisline in plini, kar povzroča bolečine v trebuhu, napihnjenost, diarejo, zaprtje, glavobol…

Intoleranca na laktozo? (Pixabay)
Intoleranca na laktozo?  (Pixabay)

V primerih blažje intolerance na laktozo si lahko pomagamo s probiotiki v obliki prehranskih dopolnil. Pred zaužitjem hrane, ki vsebuje laktozo, lahko z zaužitjem preoralne kapsule zmanjšamo oz. preprečimo nastanek simptomov.

Če ste opazili pri vas ali pri vašem otroku probleme pri zauživanju mlečnih izdelkov, je veliko bolje torej poskrbeti za ravnovesje v telesu z jemanjem probiotikov, kot se odpovedati mlečnim izdelkom. Mlečni izdelki vsebujejo veliko beljakovin, kalcija in vitamina D.

Če se napihnjenost pojavlja zaradi težav z laktozo, lahko preverite sami. Prepričajte se o težavah, ki vam jih povzroča laktoza tako, da s svojega jedilnika za en teden odstranite mlečne izdelke. Po enem tednu popijete zjutraj na tešče mleko z laktozo. V primeru, da ste preobčutljivi na laktozo, se bodo v treh do štirih urah pojavile težave.

Ko so težave z laktozo izrazitejše in se odločite zmanjšati vnos mlečnih izdelkov je pomembno, da nadomestite ustrezne vitamine, ki bi jih drugače v telo vnesli z mlečnimi izdelki. Dober vir beljakovin so meso, ribe, jajce, stročnice. Kalcij lahko pridobite z uživanjem stročnic, zelenjave, sardelic, giric… Morske ribe in ribje olje so prav tako odličen vir vitamina D. Prenizek vnos vitaminov v vaše telo lahko nadomestite s prehranskimi dopolnili Prehranska piramida.

Probitiki pomagajo ustaviti drisko

Z drisko se pogosto srečamo na potovanjih, lahko pa se pojavi tudi ko smo doma. Gre za pospešeno prehajanje hrane skozi črevesje. Akutna driska lahko traja okrog 14 dni do mesec dni. Če imate drisko več kot mesec dni gre za kronični problem.

Vzroki so lahko različni. Od preobčutljivosti črevesja, zastrupitve s hrano sli spremenjena hrana (na primer na potovanjih). Lahko je stranski učinek nekaterih zdravil. Lahko je tudi pokazatelj resnejših težav.

Zelo pomembno je, da pri pojavi driske pijemo veliko tekočine in se držimo diete, da se naše črevesje čim prej vzpostavi nazaj. Probiotiki bodo pomagali vzpostaviti ravnovesje v črevesju.

Se pogosto srečujete s slabostjo in drisko na potovanjih? (Pixabay)
Se pogosto srečujete s slabostjo in drisko na potovanjih?  (Pixabay)

Večja absorpcija mineralov

Črevesne bakterije so vključene v imunski sistem telesa. Črevesne bakterije med drugim sodelujejo pri sintezi vitaminov B in K, spodbujajo delovanje črevesja, vplivajo na večjo absorpcijo hranil, omejijo rast patogenih skupin bakterij, pomagajo pri presnovi rastlinskih spojin, proizvajajo kratkoverižne maščobne kisline in poliamine, proizvajajo koagulacijske in rastne dejavnike, pomagajo pri regulaciji izločanja črevesnega mukosa, pomagajo pri nadzoru krvnega toka do viscere.

Probiotiki

Probiotiki ali probiotične bakterije pomagajo urediti črevesno floro z dodajanjem specifičnih mikroorganizmov. Veliko lahko naredimo z rednim vnosom pravilne prehrane, kot je:

-        Kefir,

-        Kislo zelje,

-        Svež grah,

-        Vložene kumare,

-        Jabolčni kis,

-        Pivo, vino,

-        Jogurt.

Uravnotežena prehrana in probiotiki za uravnovešeno črevesno floro  (Pixabay)
Uravnotežena prehrana in probiotiki za uravnovešeno črevesno floro  (Pixabay)

Prebiotiki

Prebiotiki so prehranske vlaknine, ki ohranjajo probiotike pri življenju in pomagajo črevesni flori, da se sama vzpostavi. Glavni vir prebiotikov so stročnice, sadje in različna zrna.

Kobiotiki

Kobiotiki so hranljive snovi, ki jih lahko prebavimo. Kobitike uporabljajo tudi dobre probiotičnine bakterije, saj spodbujajo njihovo rast. Najdemo jih predvsem v jagodičevju.

Ko so težave nadležnejše in se pojavljajo druge težave ali preprosto nimamo apetita do različne hrane, so naravna prehranska dopolnila probiotiki odlična rešitev.

Zakaj je ACIDOPHILUS Plus dober probiotik?

Zagotavlja enako število petih različnih vrst koristnih bakterij, ki proizvajajo mlečno kislino:

· Lactobacillus acidophilus.

· Lactobacillus bulgaricus.

· Lactobacillus paracasei.

· Bifidobacterium animalis.

· Streptococcus thermophilus.

Izdelek je koncentriran - vsebuje število koristnih bakterij, primerljivo z 10 porcijami jogurta ali 5 porcijami mleka. Vsaka kapsula prehranskega dopolnila vsebuje vsaj pet milijard živih organizmov. Izdelan je aktivnih kultur. Izdelan je po metodi "tehnologija specifične dobave", ki varuje dobre bakterije pred kislim in sovražnim okoljem želodca ter zagotovi, da veliko število živih bakterij pride do črevesja.

Prebavni sistem pretvori hranljive snovi v energijo

Prebavni sistem je zelo pomemben za naše dobro počutje. Prebavni sistem iz hrane namreč pridobi hranila, ki jih telo uporabi kot energijo. Prebavni encimi v prebavnem traktu hrano razgradijo v hranila, ki jih nato črevo vsrka in telo porabi za energijo.

Mikrobiota ali mikroflora

V prebavnem sistemu deluje veliko mikroorganizmov (glive, kvasovke, virusi, arheje, bakterije). Imenujemo jih mikrobiota. Bakterije v mikrobioti proizvajajo snovi, ki nam pomagajo prebavljati hrano, nadzorujejo gibanje črevesja in varujejo naše telo pred strupi. Če se ravnovesje med koristnimi in škodljivimi bakterijami v mikrobioti poruši pa

Uravnana črevesna flora

Črevesna flora so mikroorganizmi, ki živijo v črevesju. Ločimo med dobrimi in slabimi bakterijami Koristne nam pomagajo presnavljati hrano, zavirajo rast škodljivih bakterij in spodbujajo imunski sistem. Škodljive bakterije tvorijo telesu škodljive snovi.

Probiotik ACIDOPHILUS Plus za uravnoteženo črevesno floro

Probiotik ACIDOPHILUS Plus za uravnoteženo črevesno floro

Pomanjkanje koristnih bakterijskih sevov

Vzroki za pomanjkanje koristnih bakterijskih sevov:

·        okužba z virusi in bakterijami,

·        nepravilna prehrana,

·        prekomerno uživanje alkohola,

·        kajenje,

·        stres...

Zmanjšajte stres, kavo in druge razvade  (Pixabay)
Zmanjšajte stres, kavo in druge razvade  (Pixabay)

Prehranska dopolnila so učinkovita za vnos vseh bakterijskih sevov, ki so učinkoviti pri vzpostavljanju črevesnega mikrobioma.

Prehransko dopolnilo ACIDOPHILUS Plus

Prehransko dopolnilo ACIDOPHILUS Plus je aktivna kultura dehidriranih mlečno-kislinskih bakterij. Različne vrste bakterij, ki proizvajajo mlečno kislino so zmešane z želatinastimi polisaharidi, ki se ne topijo v kislinah, obdani pa so s trdimi želatinastimi kapsulami.

Uravnovesite svojo črevesno floro, povečajte svojo odpornost in uživajte  (Pixabay)
Uravnovesite svojo črevesno floro, povečajte svojo odpornost in uživajte  (Pixabay)

Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo prehrano

Ko pričnemo z jemanjem probiotikov,  to seveda ne pomeni, da lahko zanemarimo dobre navade. Pomembno je poskrbeti za zdrave obroke, za gibanje na prostem, izogibati se škodljivim navadam in stresu. Če občutite pomanjkanje energije poskrbite tudi za dober spanec in dovolj počitka. Izogibajte se stresu.


Write a comment

Note: HTML is not translated!