NASVETI

Trdni prehranski temelji so za otroke izjemnega pomena



Žal je pogosto prehrana otrok in adolescentov pogosto osiromašena zaradi nezadostnega vnosa sadja, zelenjave in polnovrednih žit ter pretiranega uživanja predelane hrane z dodanim sladkorjem in nezdravimi mašèobami. Tako je povsod v razvitem svetu.

Magnezij proti stresu in za energijo



Tako kot vsak drug živ organizem, tudi èloveško telo potrebuje mnogo sodelujoèih snovi, ki delovanje ali omogoèajo in ga sprožajo ali pospešujejo. Mi pa smo iz sodobne prehrane skorajda povsem izkljuèili prav te, za naše telo izjemno pomembne snovi - minerale.

Hrana proti tesnobi in depresiji



Stres je naš vsakdanjik in najeda zdravje telesa in duševnost. Premalo sonca, (pre)kratek dan, težave na delovnem mestu, kriza in osebne izgube zlahka privedejo èloveka v depresijo. Malokdo se zaveda, da jo lahko povzroèi tudi pomankljiva prehrana. Po drugi strani je prav hrana – v akutnih primerih seveda nujno poleg zdravil – dolgoroèno najbolj uspešna rešitev iz depresije.

Zelje, presenetljivi vrelec zdravja



Zelje spada med tako imenovane križnice, v skupino zelenjave, kamor med drugim sodijo tudi ohrovt, brokoli, cvetaèa, hren, gorèica ter razne redkve in repe. Èe že vihate nos nad našteto zelenjavo, naj vas opozorimo, da gre za ene najbolj zdravih zelenjavnih vrst na svetu.

Glivice na nohtih



Glivice so mikroorganizmi, ki uspevajo v temnem, toplem in vlažnem okolju. Obièajno jih najdemo v zemlji, na živalih in na ljudeh. Toplota in znoj v rokavicah in zaprtih èevljih ustvarjata idealno okolje za njihov razvoj. Za okužbo na nohtih in stopalih so najbolj zaslužne glivice iz skupine dermatofitov, v nekaterih primerih pa težave povzroèajo tudi kvasovke in plesni. Nohte prizadanejo na razliène naèine, lahko pa privedejo tudi do tega, da noht odstopi. Ob okužbi noht spremeni barvo na rumenkasto - to je še posebej vidno ob robovih nohta - na doloèenih mestih se odebeli, znaèilna za okužbo pa sta tudi lomljenje in krušenje nohta.

Naj živila za vaše kosti



Katera so tista živila, ki najbolj ugodno vplivajo na zdravje naših kosti? In katera so tista, ki jim najbolj škodujejo? Odgovori vas bodo morda presenetili. Mleko sicer resda vsebuje veliko kalcija, a za optimalno zdravje kosti so potrebna tudi druga hranila. Magnezij je za zdravje kosti ravno tako pomemben kot kalcij in mleèni izdelki tega minerala skorajda ne vsebujejo. Tudi vitamin K je še en pomemben košèek sestavljanke, ki pa v mleku in mleènih izdelkih žal manjka.

Prehrana športnika



Vsak izmed nas potrebuje uravnoteženo prehrano, bogato z vsemi potrebnimi hranljivimi snovmi, še posebno pa je to pomembno za aktivne športnike. Športniki morajo namreè hkrati poskrbeti tudi za dovolj hranilnih snovi za obnovo telesa po aktivnosti.

AKCIJA - ponujamo vam testiranje naših izdelkov z popustom



AKCIJA samo še do 22.11.2013. Zagotovite si svoj popust in si pridobite brezplaèno poštnino.

Prikazujem 57 do 64 od 149 (19 strani)