NASVETI

Ali potrebujete nekaj za boljše delovanje možganov?



Ali potrebujete nekaj za boljše delovanje možganov? Vedno veè raziskav kaže, da zeleni èaj spodbuja zmogljivost èajev. Zato si postrezite z napitki z zelenim èajem, saj le-ti poveèujejo podroèja delovanja možganov.

Recepti za okusne napitke



Popolen zaèetek za dan poln energije - tudi, èe ne sledite NeoLife programu za Zdravo uravnavanje telesne teže.

4 prehranski nasveti za vitko postavo



Prehrana igra najveèjo vlogo pri hujšanju in vzdrževanju teže, naslednji nasveti so zelo pomembni za uspešno hujšanje in dobro poèutje.

TRENUTEK ZA VADBO



Poskrbite za postane telesna aktivnost del vašega vsakodnevnega življenja. Izberite nekaj v èemer boste uživali! Pomembno je, da se gibate. Vadba s prijatelji je odlièen naèin, da ostanete motivirani, poleg tega je izvrstna priložnost za druženje.

O hujšanju malo drugaèe



Ne, to ni le še eden izmed prispevkov o dopolnilih, ki s svojim stimulativnim uèinkom prispevajo k izgubi odveène telesne mašèobe. Vemo že, da lahko tovrstni izdelki ob primerni prehrani in vadbi pospešijo sprošèanje mašèob iz zalog v kri, poveèajo porabo kalorij in nudijo veè energije za naporne treninge. Tokratni prispevek se nanaša na popolnoma drugaèna dopolnila.

Znanstveniki pred hujšanjem priporoèajo ...



Nepremišljeno hujšanje je pogosto neuèinkovito ali nevarno. Raziskave kažejo, da k uspešnim shujševalnim rezultatom prispevajo predvsem 3 stvari:razstrupljanje in èišèenje jeter, urejen metabolizem in pospešena prebava in prepreèevanje zastajanja odveène vode in strupov v telesu.

Kako ublažiti gube pod oèmi na naraven naèin?



Pred spanjem si nekajkrat na teden namažite par kapljic Olja iz pšeniènih kalèkov z vitaminom E na predel, ki je najbolj prizadet - lahko tudi na cel obraz - kot masko.

Probiotiène kapljice blažijo kolike



Dojenèke, ki so v prvih treh mesecih življenja prejemali probiotiène kapljice, so redkeje prizadele kolike (trebušni krèi), zaprtje in gastroezofagealni refluks. Probiotiki so živi mikroorganizmi (t.i. dobre bakterije), ki jih najdemo v jogurtih in kislem mleku, za katere vemo, da pozitivno delujejo na naše zdravje. Pomembni so za uravnavanje normalnega ravnovesja èrevesne mikroflore, ki je pomembna za razvoj imunskega sistema, razvoj normalne èrevesne morfologije, vzdrževanje kroniènega in imunsko posredovanega vnetnega odgovora, vzdrževanje funkcije èrevesne sluznice, zašèito pred alergeni, ter pomagajo pri preventivi pred patogenimi mikroorganizmi.

Prikazujem 17 do 24 od 149 (19 strani)