Imunski sistem

Okrepite imunski sistem



Sadje in zelenjavo je treba uživati vsak dan. To žvrgolijo že ptièki na vejah, a èeprav se zavedamo, da je bogato z vitamini in minerali ter drugimi dragocenimi snovmi, težko dosežemo številko, kot je pet na dan oz. del vsakega obroka je vsaj en sadež ali vsaj ena vrsta zelenjave. Britanski znanstveniki so dvignili lestvico še višje: pravijo, da bi morali vsak dan zaužiti sedem porcij sadja ali zelenjave. Ta številka vas bo, kot trdijo oni, naredila bolj sreène.

Kdaj jesti SADJE, da lahko ozdravimo tudi raka



Omenjen èlanek razlaga, kdaj je najbolje jesti SADJE in zakaj je temu tako. Zdravimo lahko vse, od rakovih bolezni, do razstrupljanja telesa in hitreješega in uspešnejšega hujšanja. Veè preberite v èlanku.

Iskrene èestitke ob dnevu žena! Podarimo vam kupon za -10%



Za 8.marec poklanjamo našim strankam 10% popust na celotni nakup! KODA: marec (male èrke)

Ko pademo v nori vrtiljak zdravil



Vzemimo na primer Janeza, ki je dokaj zdrav 50-letnik, ki nima posebnih zdravstvenih težav. Na sistematskem zdravniškem pregledu pove zdravniku, da mu vèasih malce ponagaja prebava ... in zdravnik mu napiše recept za zdravilo famotidin, ki »pomaga« proti slabi prebavi. Na videz povsem nedolžno zdravilo. Toda Janez žal ne ve, da famotidin povzroèa boleèine v sklepih. Slednje postajajo vedno hujše in vse bolj moteèe, zato zaène Janez jemati paracetamol, da si boleèine olajša. Preberite kaj se je Janezu vse zgodilo...

POTREBUJETE SLUŽBO ALI LE DODATNI ZASLUŽEK?



DODATNO DELO primerno tako za ŠTUDENTE, kot UPOKOJENCE, mamice na porodniškem dopustu, ZAPOSLENE pa tudi BREZPOSELNE!!! Si želite stalno službo ali le dodaten vir zaslužka? So želje v decembru prevelike za vašo denarnico? Ali težko shajate z vašimi dohodki? Potem nas kontaktirajte in dogovorili se bomo za razgovor za službo. Pišite nam na: info@zdravoznaravo.si

Ko pademo v nori vrtiljak zdravil



Zdravniki in farmacevti med vami zelo dobro vedo, kaj je vrtiljak zdravil. To je vrtiljak, na katerem se ni preveè priporoèljvo znajti, kajti ko si enkrat na njem, je sila težko izstopiti ... In èim starejši smo, tem bolj postaja ta vrtiljak nevaren. In pogost. In nor. Mi pa vam predlagamo vse kaj drugega kot zdravila!

Tako se lahko izognete raku



Najprej vas moramo razveseliti z dobro novico, in sicer da se lahko v kar 70 odstotkih izognete rakavim obolenjem, èe živite zdravo. Zdrava prehrana, vadba, izogibanje alkoholu in kajenju so vaša prva obramba pred rakom. K temu pa lahko pripomorejo tudi naslednje strategije.

Marija Merljak: Najboljši osebni zdravnik



Imunski sistem je mnogokrat rešitelj našega življenja. Je zapleten sistem, kakor dobro usklajena obrambna ekipa, ki nenehno varuje telo. Nekatere celice imunskega sistema potujejo s krvjo po telesu in išèejo vsiljivce, druge pa èakajo v zasedi. Imunski sistem, podobno kot vojska, deluje z razliènimi rodovi ter s sistemi in podsistemi, ki morajo delovati složno. Vsi deli imunskega sistema so zato v medsebojnem stiku prek živènih sporoèil in hormonov. In podobno kot v armadi: èe samo eden od podsistemov zataji, ali ne deluje skladno, se obrambni sistem »sesuje«. In podobno je tudi v telesu - bolezen je takoj tu.

Imunski sistem



Dejstvo je, da pri zdravih in aktivnih celicah, ki uèinkovito proizvajajo energijo, obstaja veliko manjše tveganje, da pride do infekcije in napadov, kot pri slabih, neuèinkovitih in poèasnih celicah. Èe malo razmislite o tem, boste uvideli smisel. Poleg tega naš imunski sistem temelji na celicah, "bojevnikih" našega imunskega sistema. Preberite si, kako hrana vpliva na dvig imunskega sistema.

Karotenoidi, flavonoidi za krepitev imunskega sistema



Rastline in plodove barvajo tri vrste barvil: karotenoidi, flavonoidi in klorofil. Zadnji, rastlinska "kri", je znan po magneziju in njegovo pretvorbo v trajnejšo obliko. Drugi dve skupini barvil sta kemijsko pisana družba, saj je znanih veè kot 600 karotenoidov. Njihov najbolj znan predstavnik je beta karoten, predhodnik vitamina A. Vloga teh snovi v telesu je zapletena. Pomembne so zato, ker spodbujajo razstrupljanje, varujejo pred poškodbami, ki jih povzroèijo prosti radikali, in šèitijo pred rakom.

Prikazujem 41 do 50 od 72 (8 strani)