SLABŠANJE VIDA je občutno opaziti po štiridesetem letu starosti.

SLABŠANJE VIDA je občutno opaziti po štiridesetem letu starosti.

Pomembno je, da ljudje v zrelih letih povečajo uživanje omega-3 maščobnih kislin.Raziskava, ki je želela oceniti razmerje med zaužitimi omega-6 in omega-3 maščobnimi kislinami v zrelih letih, je pokazala, da je zgolj 24% starostnikov dosegla standard 0,5 gramov (500 mg) EPA in DHA dnevno, ki ga priporoča mednarodno zdravstveno društvo ISSFAL (International Society for the Study of Fatty Acids and Lipids), katero proučuje učinke maščobnih kislin in lipidov na zdravje. 1
V tej raziskavi je bilo ugotovljeno, da skoraj 44% odraslih uživa omega-3 maščobne kisline v obliki prehranskega dodatka, kar je lahko znatno prispevalo k ocenjeni zaužiti količini. 1
Uživanje prehranskih dopolnil v starosti ni tako redko, tudi v številnih raziskavah je bilo uživanje omega-3 maščobnih kislin povezano s koristmi za možgane in srce.

INDEKS OMEGA-3: Kaj je in kako deluje?
Sedaj, ko poznate, kako pomembne so omega-3 maščobne kisline za vaše dobro počutje, kako lahko ocenite, ali jih uživate v zadostnih količinah? Indeks omega-3 je vrsta biomarkerja, ki definira količino EPA in DHA v membrani rdečih krvnih celic, izraženo v odstotkih. 2-3
Z razvojem tega orodja je bilo ugotovljeno, da je Indeks omega-3, ki je večji od 8%, povezan z boljšo srčno-žilno funkcijo, v primerjavi s tistimi, ki so dosegli manj kot 4%.
Neka raziskava, ki je bila izvedena na vzorcu francoskih posameznikov, je pokazala, da so starost, izobrazba in uživanje rib neposredno povezani z višjim odstotkom omenjenega Indeksa. 4

Obseg trebuha in kajenje na primer povzročata nasprotni učinek. Z drugimi besedami: večji kot je naš obseg trebuha, nižji je Indeks omega-3 in bolj smo izpostavljeni boleznim srca in ožilja. 4
Podobno je bilo na vzorcu kanadskih odraslih posameznikov dokazano, da je Indeks omega- 3 povezan s starostjo, raso, uživanjem prehranskih dopolnil, uživanjem rib, kajenjem in debelostjo. 5
V članku, ki proučuje prisotnost omega-3 maščobnih kislin v krvi zdravih odraslih, je bilo potrjeno, da Japonska, Južna Koreja, Islandija ter države ob Sredozemskem morju in na Pacifiških otokih beležijo največ zaužitih omega-3 maščobnih kislin, ki izvirajo iz rib.
Razmislite o zvišanju svojega Indeksa omega- 3 tako, da zaužijete minimalno priporočeno količino omega-3 maščobnih kislin in dopolnite z Neolife izdelkom omega-3 Salmon Oil Plus!

UŽIVANJE OMEGA-3 MAŠČOBNIH KISLIN DRŽAVE, KJER JIH ZAUŽIJEJO NAJVEČ:
 – Japonska, Južna Koreja, Islandija ter države ob Sredozemskem morju in na Pacifiških otokih

DRŽAVE, KJER JIH ZAUŽIJEJO NAJMANJ:
 – ZDA, Kanada, Brazilija, Indija

Prednosti izdelka NeoLife Salmon Oil Plus so bile proučene in predstavljene na pomembnih znanstvenih srečanjih, kot je na primer letna konferenca Ameriške akademije za prehrano (ACN - American College of Nutrition).
Predstavljeni rezultati so potrdili pomen večjega vnosa omega-3 maščobnih kislin.

V klinični študiji, opravljeni na človeškem vzorcu, je bilo dokazano, da prehransko dopolnilo Neolife Omega-3 Salmon Oil Plus poveča Indeks omega-3 za 38% že po zgolj 8 tednih uporabe. 7
Neolife Omega-3 Salmon Oil Plus je prvo prehransko dopolnilo z omega-3 maščobnimi kislinami, ki nudi popolno podporo vseh 8-h omega-3 maščobnih kislin, ki jih najdemo v ribah, vključno z 460 mg EPA in 480 mg DHA na obrok.

KLJUČNO SPOROČILO:
Najboljši način, da zmagate v igri življenja, je izbira optimalnih rešitev za zagotavljanje splošnega dobrega počutja in ustreznega režima prehranjevanja.
S tem pripomorete k doseganju pričakovane življenjske dobe ob dobrem počutju. Uživanje ustreznih količin omega-3 maščobnih kislin lahko naredi veliko razliko prav v ključni vlogi, ki jo imajo maščobne kisline pri zgradbi ter funkcijah naših celic, tkiv in organov.
Pomen omega-3 maščobnih kislin je v vseh fazah našega življenja očiten: od rasti in razvoja zarodka, preko otroštva in adolescence pa vse do pozne starosti.
Osnovna vloga, ki jo imajo omega-3 maščobne kisline v vseh obdobjih našega življenja, kaže na to, kako temeljnega pomena je uživanje zadostnih količin omega-3 maščobnih kislin skozi celo naše življenje.


1. Sheppard KW, Cheatham CL. Omega-6/omega-3 fatty acid intake of children and older adults in the U.S.: dietary intake in comparison to current dietary recommendations and the Healthy Eating Index. Lipids Health Dis. 2018;17(1):43. doi:10.1186/s12944-018-0693-9
2. Harris WS, Von Schacky C. The Omega-3 Index: a new risk factor for death from coronary heart disease? Prev Med. 2004;39(1):212–220.
3. Harris WS. The Omega-3 Index: From biomarker to risk marker to risk factor. Curr Atheroscler Rep. 2009;11(6):411. doi:10.1007/s11883-009-0062-2
4. Wagner A, Simon C, Morio B, et al. Omega-3 index levels and associated factors in a middle-aged French population: the MONA LISA-NUT Study. Eur J Clin Nutr. 2015;69(4):436-441. doi:10.1038/ejcn.2014.219
5. Langlois K, Ratnayake WMN. Omega-3 Index of Canadian adults. Health Rep. 2015;26(11):3-11.
6. Stark KD, Van Elswyk ME, Higgins MR, Weatherford CA, Salem N. Global survey of the omega-3 fatty acids, docosahexaenoic acid and eicosapentaenoic acid in the blood stream of healthy adults. Prog Lipid Res. 2016;63:132-152. doi:10.1016/j.plipres.2016.05.001
7. Carughi A. Effect of omega-3 supplementation on markers of cardiovascular health and inflammation. J Am Coll Nutr. 2008.



Write a comment

Note: HTML is not translated!