Magnezij za kvaliteten spanec

Magnezij za kvaliteten spanec

Če imate težave s spanjem, se zbujate ponoči ali se zjutraj prekmalu zbudite in ne morete več zaspati, ste verjetno že seznanjeni, da vam primanjkuje hormon melatonin.
Če vam ga primanjkuje ga lahko uživate dopolnilno, kot dopolnilna oblika hormona za spanja.

Za rešitev nespečnosti obstaja še ena rešitev: dodatek, ki bi vam pomaga do normalnega spanca - v resnici vam lahko primanjkuje samo mineral: magnezij.

Mineral magnezij ima pomembno vlogo pri številnih telesnih funkcijah: uravnavanju metabolizma, uravnavanju krvnega sladkorja, zdravju kosti ter delovanju živcev in mišic. In ne preseneča, da igra ključno vlogo tudi pri spanju.
Spalni zdravniki so preučili in dognali kaj morate vedeti o magneziju in zakaj ga boste morda začeli uporabljati namesto drugih zdravil za spanje.

Ali vam magnezij res lahko pomaga trdno spati?
Po raziskavah in dognanjih dr. Med., W. Christopher Winter, avtorja knjige The Sleep Solution in kot strokovnjaka za spanje na Charlottesville Neurology and Sleep Medicine v Virginiji obstaja preprosta rešitev.

Magnezij je pomemben dejavnik v mnogih korakih, ki vam omogočajo, da zaužijete beljakovine in jih pretvorite v kemikalije, ki vam pomagajo, da se počutite zaspani, razlaga dr. Winter. Prav tako pomaga umiriti živčni sistem, pomaga mu učinkovitejše delovanje in igra ključno vlogo pri sprostitvi mišic in delovanju živcev. (Zato je magnezij pogosto dodatek, ki ga uporabljajo zdravniki, da pomagajo ljudem pri obvladovanju simptomov sindroma nemirnih nog, pravi dr. Winter.)

Magnezij telesu pomaga tudi pri vzdrževanju ravni GABA (aka gama-aminobuterna kislina), nevrotransmiterja, za katerega dr. Winter ugotavlja, da je odgovoren za "izklop" budnosti. Magnezij prav tako pomaga pri povečanju živčnega prenašalca - dopamina (Ko je v naših možganih več dopamina, smo boljše volje, imamo več energije, smo bolj osredotočeni na to, kar delamo, imamo več motivacije, lažje razmišljamo in imamo več domišljije… ), kar lahko izboljša vaše razpoloženje, pravi dr. Winter.
Če vas migrene še naprej spremljajo, lahko pomagajo ublažiti tudi te, poroča Ameriška fundacija za migrene .

Ali to pomeni, da je magnezij varno vzeti za kvalitetno spanje?
V bistvu da, pravi dr. Winter. Po podatkih Nacionalnega urada za zdravje pri prehranskih dopolnilih je priporočena prehrana (RDA) za magnezij, kadar se uporablja za spanje ali splošno zdravje, 310 miligramov na dan.
Dr. Winter to podkrepi z navedbo, da je dober, zmeren odmerek magnezija približno 100 do 350 miligramov na dan.
Ta odmerek ne bo povzročil neželenih stranskih učinkov.
Če pa boste presegli prag 350 miligramov, boste verjetno opazili bolj redko blato ali drisko.
Ko magnezij uporabljamo kot odvajalo je doza lahko tudi 500 mg.
Zelo veliki odmerki magnezija - 5000 miligramov na dan - lahko privedejo do toksičnosti magnezija, ki lahko vključuje nepravilnosti srčnega utripa ali celo srčni zastoj. Ampak še enkrat, to je v izjemno velikih odmerkih.

Še vedno pa je treba opozoriti, da lahko poskusite iz prehrane pridobiti zadostno količino magnezija pravi dr. Winter.
To pomeni, da v vašo prehrano dodate več hrane, kot so: ohrovt, redkev, špinača, rdeča pesa, sojino mleko, mandlji, arašidovo maslo in avokado, ki so vsi dobri viri magnezija, predeno se odločite za dodatke k prehrani, ki niso organskega izvora.

V primeru, da nimate dovolj časa za zdravo prehranjevanje ali vam predlagana hrana ne tekne, lahko dopolnite magnezij z 100% naravnim, biorazloložljivim in veganskim Magnesium Complex -om.

Magnesium Complex je prvo prehransko dopolnilo:
- vsebuje biorazpoložljiv magnezij iz TREH različnih virov
- dopolnjen s fitohranili iz polnovredne hrane za hitro absorbcijo in učinkovito delovanje
- 100% Veganski in naravnega izvora
- Nič sintetičnega! Ni dodanih sintetičnih arom, barvil, sladil ali konzervansov.
- Ne vsebuje gensko spremenjenih organizmov.



    Preberi več o Magnesium Complex
 
                         >>> Naroči Marnesium Complex



Write a comment

Note: HTML is not translated!