ČLANKI O ZDRAVJU




Trdni prehranski temelji so za otroke izjemnega pomena



Žal je pogosto prehrana otrok in adolescentov pogosto osiromašena zaradi nezadostnega vnosa sadja, zelenjave in polnovrednih žit ter pretiranega uživanja predelane hrane z dodanim sladkorjem in nezdravimi mašèobami. Tako je povsod v razvitem svetu.

Magnezij proti stresu in za energijo



Tako kot vsak drug živ organizem, tudi èloveško telo potrebuje mnogo sodelujoèih snovi, ki delovanje ali omogoèajo in ga sprožajo ali pospešujejo. Mi pa smo iz sodobne prehrane skorajda povsem izkljuèili prav te, za naše telo izjemno pomembne snovi - minerale.

Hrana proti tesnobi in depresiji



Stres je naš vsakdanjik in najeda zdravje telesa in duševnost. Premalo sonca, (pre)kratek dan, težave na delovnem mestu, kriza in osebne izgube zlahka privedejo èloveka v depresijo. Malokdo se zaveda, da jo lahko povzroèi tudi pomankljiva prehrana. Po drugi strani je prav hrana – v akutnih primerih seveda nujno poleg zdravil – dolgoroèno najbolj uspešna rešitev iz depresije.

Zelje, presenetljivi vrelec zdravja



Zelje spada med tako imenovane križnice, v skupino zelenjave, kamor med drugim sodijo tudi ohrovt, brokoli, cvetaèa, hren, gorèica ter razne redkve in repe. Èe že vihate nos nad našteto zelenjavo, naj vas opozorimo, da gre za ene najbolj zdravih zelenjavnih vrst na svetu.

Naj živila za vaše kosti



Katera so tista živila, ki najbolj ugodno vplivajo na zdravje naših kosti? In katera so tista, ki jim najbolj škodujejo? Odgovori vas bodo morda presenetili. Mleko sicer resda vsebuje veliko kalcija, a za optimalno zdravje kosti so potrebna tudi druga hranila. Magnezij je za zdravje kosti ravno tako pomemben kot kalcij in mleèni izdelki tega minerala skorajda ne vsebujejo. Tudi vitamin K je še en pomemben košèek sestavljanke, ki pa v mleku in mleènih izdelkih žal manjka.

10 živil z najveè C vitamina



Preseneèena boš, katerih 10 živil vsebuje najveè vitamina C. Med njimi na primer sploh ni limone.

Prehrana športnika



Vsak izmed nas potrebuje uravnoteženo prehrano, bogato z vsemi potrebnimi hranljivimi snovmi, še posebno pa je to pomembno za aktivne športnike. Športniki morajo namreè hkrati poskrbeti tudi za dovolj hranilnih snovi za obnovo telesa po aktivnosti.

AKCIJA - ponujamo vam testiranje naših izdelkov z popustom



AKCIJA samo še do 22.11.2013. Zagotovite si svoj popust in si pridobite brezplaèno poštnino.

Znaki pomanjkanja vitaminov in mineralov



Vas tare slab vid ponoèi, motnje v oèesu, madež na koži, suha in groba koža, slabši spomin-pozabljivost, nespeènost, krvaveèe dlesni, razpoke v ustnih kotièkih...Vse to kaže na pomanjkanje vitaminov. Poglejte katerih vitaminov!

Odkrijte kandido: pljunite v kozarec!



Èe ste pogosto zelo izèrpani, èe vam pešata pozornost in spomin, èe vèasih èutite, kot da vas v lastnem telesu polovica manjka, èe ste otopeli, èe obèasno èutite boleèine v želodcu, èe vam ni do spolnosti, èe vas popadata nerazložljiva žalost in jok, èe imate mrzle roke in noge, èe pogosto èutite boleèine v mišicah in èe z vašim izloèanjem blata ni vse v redu (èe imate driske ali zaprtja), je vse to lahko posledica delovanja kandide, ki je kolonizirala telo. Èe se vam simptomi poslabšajo ob vlažnem vremenu, je to še en dokaz, da gre za nadležno kandido.

Prikazujem 71 do 80 od 304 (31 strani)