ČLANKI O ZDRAVJU




Ugotovite, kaj stara vaše možgane



Nezdrava in neuravnotežena prehrana Prehrana mora biti uravnotežena in zajemati vsa potrebna hranila. Prehranjevati se morate zdravo in se še posebno izogibati trans- in nasièenim mašèobam, sladkorju ter predelanim žitom. Te sestavine povzroèajo povišanje krvnega pritiska in sladkorja ter poveèanje kolièine slabega holesterola v krvi. To nikakor ne škodi samo postavi, temveè tudi delovanju možganov.

Veste dovolj o raku materniènega vratu?



Ženske z oslabljenim imunskim sistemom so veliko bolj izpostavljenje okužbi s HPV, zato je zelo pomembno, da zaužijejo vse potrebne vitamine, predvsem z ustrezno prehrano. Tiste z nizko stopnjo vitaminov C in B9 so kar sedemkrat bolj izpostavljene nastanku predrakavih sprememb na materniènem vratu. Raziskave so pokazale, da je proti virusom izjemno uèinkovita folna kislina, celo v primeru, ko so ženske že okužene. Prvi spolni odnos v zgodnjih letih in redno menjavanje spolnih partnerjev moèno poveèata tveganje za okužbo HPV, prav tako veèje število porodov, izpostavljenost nekaterim kemikalijam, slabe higienske razmere in kajenje.

Veš kaj ješ? Pa veš kaj pijete???



Preverite lahko prehranski profil pijaè in hranil in se prepriaète v hranilne vrednosti.

Izguba vitaminov in mineralov pri pripravi obroka



Ali ste vedeli, da je pri kuhanem korenèku veèji izkoristek vitaminov, kot pri svežem?Nasprotno pa je vitamin C zelo »obèutljiv«, saj se ga s peko ali s kuhanjem lahko izgubi celo tri èetrtine. Prebereite katero zelenjavo je primerno kuhati oz.toplotno obdelati, da je izkoristek vitaminov veèji, katero pa je bolje uživati svežo oz.neobdelano!

Vitamini in prehranska dopolnila – Kaj potrebujete in komu lahko zaupate?



Vitamini in prehranska dopolnila – Kaj potrebujete in komu lahko zaupate?

Brez energije? Utrujeni?



GNLD jev izjemni žitni koncentrat je na tržišèu že od l.1958, èeprav njegove dobre lastnosti vedno bolj prhajajo do izraza, saj naèin prehrane vedno bolj vpliva na poèutje ljudi. Preizkusite ga! Garantiramo vam, da boste energijo zaèutili že po 10 dneh!

Nauèite vašega malèka pravilnih prehranskih navad!



Otrok v predšolskem obdobju rase in se razvija, zato je zdrava prehrana malèka še kako pomembna in bi ji starši morali nameniti veliko pozornosti. Pravilne prehranske navade se oblikujejo že v zelo zgodnjem otroštvu, zato je naloga staršev, da naèrtujejo in nadzorujejo kakovost prehrane svojih otrok in jo prilagodijo njihovim potrebam.

Diete, ki se jih ni dobro lotiti



Diet, ki obljubljajo nemogoèe, je nešteto, prav tako pa tudi diet, s katerimi je možno doseèi nemogoèe. A vendar so te diete lahko nesmiselne, škodljive in celo nevarne, zato se jim je treba še kako izogibati.

Prikazujem 241 do 248 od 311 (39 strani)