10 živil za večjo odpornost

Tudi okoli vas že vsi smrkajo in kašljajo? Če želite v jeseni uživati ter pretentati prehlad in gripo, obroke popestrite z živili, ki bodo varovala vaš imunski sistem. Jejte jih za večjo odpornost!

 

Špinača. Vsebuje antioksidante, kalij, kalcij, magnezij, provitamin A, vitamine B, C in K, niacin in folno kislino. Nič ni narobe, če jo uživate v klasični, kuhani obliki, a še več vitaminov boste zaužili, če jo uživate surovo. Ste že pokusili solato z mlado špinačo? Špinačo vsebuje tudi Carotenoid Complex. Koncentrat sadja in zelenjave, ki v 20 dneh dokazano poveča imunski sistem za 37%. Poleg tega ima vse sadje in zelenjava, ki ju vsebuje edinstven certifikat o neuporabi gensko spremenjenih organizmih. Primere je tudi za rakove bolnike, ki v času obsevanja ne smejo uživati svežega sadja in zelenjave. Naročiš ga lahko TUKAJ!

 

Česen in čebula. Sta zelo močna spodbujevalca imunskega sistema, saj povečata učinkovitost nastajanja protiteles in spodbudita nastajanje belih krvničk, ki se bojujejo proti okužbam. Ste že pili čebulni čaj? Skuhajte si ga, če ste prehlajeni! v kolikor niste ljubitelj čebule in česna bodisi zaradi zadaha ali pa ker vas po zaužitju česna boli želodec, si lahko pomagate z Česnovimi tabletami. Dve tableti Garlic Allium Complexa sta enakovredni enemu stroku česna. Česen vsebuje kalij, kalcij, fosfor, selen, precej velike količine vitamina B in C, ter beljakovine. Česnove tablete lahko naročite TUKAJ!

 

Kivi. Če si boste za zajtrk pripravili kivijev smuti, boste zaužili veliko vitamina C. Nekatere raziskave so pokazale, da ga je v kiviju celo več kot v citrusih. Poleg tega kivi vsebuje kalij in vlaknine.

 

Ribe. Za zdrav imunski sistem nutricionisti svetujejo, naj se na vašem krožniku vsaj dvakrat na teden znajdejo mastne morske ribe, kot so sardele, losos in skuša. Ker so bogate z maščobnimi kislinami omega-3, varujejo telo pred vnetji, virusi in bakterijami. Če niste ljubitelj rib, si lahko pomagate z kapsulami Omega 3. Precej ljudi dvomi o čistosti rib, saj je dejstvo, da so naši oceani onesnaženi z raznimi strupi in težkimi kovinami. Tako za nosečnice, otroke in starostnike posebej predlagamo Omega 3 Salmon Oil Plus kapsule. Edinstvene imajo vseh 8 Omega 3 maščobnih kislin. Poleg tega je olje v njih prečiščeno z molekularno diferenciacijo, kar pomeni, da so odstranjeni vsi strupi, težke kovine iz njega.  Izjemno čista - izdelek testirajo na več kot 200 potencialnih škodljivih snovi, kot sta živo srebro in svinec, z dovoljeno mejo zaznave NIČ. Izjemno primerno prav za nosečnice, otroke. Naročite jih lahko TUKAJ!

 

Ingver. Je eden izmed najmočnejših rastlinskih antioksidantov. Ima zelo močan protibakterijski učinek, krepi odpornost, pomaga premagati prehlade in blaži kašelj. Če ste prehlajeni, je ingverjev čaj nepogrešljiv.

 

Jogurt. Odpornost boste povečali tudi z rednim uživanjem jogurta. Dovolj je že lonček navadnega jogurta na dan. Aktivne bakterije, ki jih jogurt vsebuje, poskrbijo za zaščito želodca, spodbujajo pa tudi lažje vsrkavanje hranilnih snovi iz hrane v telo. Ker pa v današnjih jogurtih, sirih, mlečnih izdelkih pravzaprav sploh ni več dobrih probiotičnih bakterij, ki skrbijo za dober imunski sistem in presnovo, vam predlagamo, da naredite kuro z dodajanjem mlečnokislinskih bakterij vsaj 2 x letno.

Acidophilus Plus namreč pomaga pri težavah kot je:

  - Kandida

  - napihnjenost

  - spahovanje

  - zgaga

  - bolečina v žlički

  - zaprtje

  - driska

  - glavobol

  - migrena

Vzamemo 2- 3 kapsuli zvečer tik pred spanjem. Primerno je tudi za otroke.

Naročite jih lahko TUKAJ!

 

Gobe maitake. Gobice, ki prihajajo iz Japonske, vsebujejo veliko vitaminov B1, B2, C in D ter mineralov (železo, kalcij, magnezij, fosfor in natrij), ki krepijo imunski sitem. Če ste prehlajeni, pripravite juho z gobami maitake, česnom, ingverjem …


Grenivke. Veliko Vitamina C vsebujejo tudi grenivke, zato se proti prehladu lahko spopadete tudi z njimi. Za zajtrk iz ene večje grenivke iztisnite sok in ga zmešajte s svežim pomarančnim sokom. To ponovite večkrat na dan, ker je Vitamin C vodotopen in se ne zadržuje v telesu. Lahko pa si pomagate z naravnim Vitaminom C s postopnim izločanjem, ena pastela vam zagotavlja dovolj Vitamina C za cel dan. Naročilo TUKAJ!


Brokoli. Če zase želite res le najboljše, jejte brokoli. Ta vsebuje veliko rudnin, kot so železo, kalcij, natrij, fosfor, cink in kalij, vitamine A, B, C in E ter folno kislino. Je poln antioksidantov, ki varujejo telo, preprečujejo pojav vnetij in kroničnih bolezni. Križnice pa so izrednega pomena tudi za to, ker so "čistilka" v našem telesu. Križnice delujejo kot čistilka v telesu. Snovi v križnicah delujejo kakor vozila, ki poškodovane celice odstranijo iz telesa. Dobesedno NAJDEJO RAKAVE CELICE, JIH RAZČETVORIJO IN ODSTRANIJO IZ TELESA!

Imate radi brokoli, črna redkvico, brstični ohrovt, cvetačo, zeleno zelje, ohrovt... Te vrste zelenjava vsebujejo posebne fitonutriente, ki jih ne najdemo v nobenem drugem živilu. Te koristne sestavine lahko zmanjšajo tveganje določenih rakastih obolenj, predvsem raka na dojki, prostati in prebavilih (debelo črevo) in pljučih. Če jih ne obožujete, jih odslej lahko uživate v koncentrirani obliki, s certifikatom o genski nespremenjenosti.   V koliko pa niste ravno med oboževalci križnic, pa lahko naročite izvlečke križnic v obliki tablet. Naročilo TUKAJ!


Buče. Vsebujejo veliko betakarotena, ki veča odpornost, pa tudi nekaj beljakovin, ogljikovih hidratov in mineralov. Če ste prehlajeni in nimate teka, je krepka bučna juha prava izbira.


Če niste ljubitelj buč, pa si lahko privoščite izdelek Betaguard, ki vsebuje beta karoten, vitamini B2, B3 in B6, C in E ter minerali selen, cink, krom, magnezij in jod. Hitro pomaga pri krepitvi imunskega sistema. Naročilo lahko oddate TUKAJ!



Write a comment

Note: HTML is not translated!